AikiMag

Az Aikido Magazin

Mi történt veled István? Steven Seagal hét az AikiMagon

2014. április 28. 08:26 - Povázsai Laci

Nemrég komótosan battyogtam edzés után a munkahelyemre, fejemben az edzés utáni kellemes emlékeket lassan felülírták a munka racionálisabb gondolatai, aztán - szinte tudatalatti szinten - riadót fújtak az érzékeim ahogy a periferiális látásom észlelt valamit. Először nem hittem el amit látok, mintha valami hiba lenne a Mátrixban... Pedig de, jól láttam: Steven Seagal koncert lesz Budapesten!!!

Hogy jutottunk ide?

Hát ez az, amit a héten mélyrehatóan ki szeretnénk vesézni, sőt még Ti is segíthettek benne Kedves Olvasóink, nemsokára megmondom, hogy miben!

Steven Seagal több mint ellentmondásos figura. A legkorábbi edzés videóit nézve eláll az ember lélegzete. Hihetetlen mozgásokat látunk benne, valami nagyon komolyat csinált ő Japánban. Persze a magánélete már itt is botrányoktól volt terhes, pláne amikor elkezdte a filmes karrierét. Amit azért nem sajnálunk, valljuk be őszintén! A 90-es években, pattanásos kamaszként bizony jó volt összeülni egy agyonmásolt VHS szalagon nézve a Nico-t, vagy a Törvényre Törvét, nem igaz? De aztán egyre rosszabbak lettek a filmek. Az edzésvideók meg elmaradoztak.

Ki is ez a Steven Seagal? Mi lett az egykori lánglelkű aikidósból, akinek a blues koncertjére 16.000Ft a legolcsóbb jegy, viszont edzést már egy ideje nem nagyon tart? Harcművész, zenész, sheriff, gyógyító, energia ital gyártó, barátja a Dalai Lámának és Vlagyimir Putyinnak... Több mint furcsa életút meg kell hagyni!

Ezt a hetet arra szánjuk, hogy egy kicsit a mélyére lássunk a dolgoknak és igyekezni fogunk minél több oldalról körbejárni Őt. Miben is kérjük a segítségeteket? Küldjetek nekünk minél jópofább, megdöbbentőbb képeket Steven Seagal-ról, a Facebook Oldalunkra. A legtöbb like-ot kapó képekből a hét végén összerakunk egy gyűjteményt, hogy még inkább láthassuk az eddigi színes pályafutását!

Kezdetnek itt van egy pár kép "előételnek":

 

 

 

 

 

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aikimag.blog.hu/api/trackback/id/tr916093119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2014.04.29. 21:41:55

Bocs, de erre nem rácsodálkozni, sok-sok éve zenél már. Kábé, mint Bruce Willis.

Povázsai Laci 2014.04.29. 22:11:10

Én mégis rácsodálkoztam, mert nem követtem a pályafutásának ezt a vonalát, egészen pontosan akkor tudtam meg amikor megláttam a plakátját, ergo a múlt héten :)

Before · http://azbeszt.blog.hu 2014.04.30. 04:26:46

A belinkelt edzésvideó végén benne van az a mozdulatsor, amit összeségében már órákat néztem az életemben, annyira gyönyörű!
Nagy kár Pistáért, fantasztikus tehetség volt, legalább is a harcművészet terén. A filmjeiből a korai darabok nézhetők voltak (a harci jelenetek kiemelkedők), de például életem egyik legsokkolóbb élménye volt, amikor először hallottam a hangját... Szerintem énekelnie végképp nem kéne.

lstóczy Győző · http://kuruc.info 2014.04.30. 09:12:09

@Before: És te ezt megeszed? Tiszta kamu az egész.
süti beállítások módosítása