AikiMag

Az Aikido Magazin

Májusi programajánló: Bodo Rödel-edzőtábor

2012. május 06. 10:08 - Csák Gergely

Christian Tissier német tanítványa május 12-én, szombat délután és 13-án, vasárnap egész nap tart Budapesten edzőtábort, a Honvédban.

Mit lehet tudni róla?

Gyógypedagógusként diplomázott, doktoriját neveléstudományból szerezte. 

Aikidós tanulmányok

"1987-ben kezdtem aikidózni. Az edzések mellett olyan mesterek edzőtáborain vettem részt, mint Asai, Tamura, Tada és Ikeda sensei. 1993-ben ismertem meg Christian Tissier-t, a világ egyik vezető aikidósát. Azóta vagyok a tanítványa - írja a saját honlapján.

Körülbelül 12 éven keresztül Párizsba utaztam minden héten, hogy részt vegyek a Cercle Tissier edzésein, közben a hétvégi táborokra is elmentem. Ezeket Christian Tissier, Yamaguchi, Endo és Yasuno Sensei tartotta. Sikerült hat hónapot Párizsban töltenem, hogy ott lehessek a "Cercle Tissier" edzésein.

Mostanság rendszeresen látogatom tanítványaimmal Christian Tissier szemináriumait, külföldön is. Mindig van hová fejlődnöm és oktatóként is fontosnak tartom a folyamatos tanulást. Kölnben én vagyok Christian Tissier egyetlen haladó tanítványa."  

Vizsgák

  • 2000-ben 3. danos vizsgát; 2004-ben 4. danos vizsgát tett Christian Tissier előtt.
  • 2010-ben adományozta neki az 5. dant  Tissier sihan. 

Oktatási tevékenység

  • 1996 óta tanít Kölnben aikidót; 1999-ben hozta létre a Bodo Rödel Aikido Iskolát
  • Edzőtáborokat tart a Holland Aikido Alapítvány és a Zumm Aikido Egyesület meghívására Hollandiában és Magyarországon.  
  • A Kölni Egyetem felkért oktatója az aikido tanítására
  • Alapító tagja a Német Aikido Szövetségnek (Aikido Föderation Deutschland e. V. (AFD), 2008-ben kérték fel a a technikai kollégium tagjai közé.
  • Több könyvet adott ki az aikidóval kapcsolatban, melyeket lefordítottak csehre, hollandra, angolra és franciára is.

Mire lehet számítani a táboron?

Bodo - annak ellenére, hogy német - fanyar humorral szokta kommentálni a technikákat. Igazi erőssége, hogy analitikusan lebontotta magában az aikido technikáit, nagyon részletesen ismeri és képes megtanítani őket. Egy technikát meg tud mutatni a kezdők, a középhaladók és a nagyon haladók szintjén is. Amellett, hogy jó pedagógus, jó uke is: nem csak mutogat, de maga is aktívan edz a saját táborain.

Részletek

Az AikidoBarátok-programsorozat kere­té­ben érkezik Budapestre.

Időpontok

2012. május 12., szom­bat: 15.00 — 18.00

május 13., vasár­nap: 10.00 — 11.00 fegyveres
10.15 — 12.30 aikido
15.00 — 17.00 aikido

Helyszín

BHSE Judo Terem Buda­pest, 1134, Tüzér utca 56.,

(A Domus háta mögött.)

A sze­mi­ná­rium ára

AikidoBarátok-kártyával ingye­nes!

Teljes: 7000 Ft
Egy edzés: 3000 Ft

Info: Csák Ger­gely, +36 20 9 654 298, gergely.csak kukac gmail.com

A pla­ká­tot itt nézheted meg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aikimag.blog.hu/api/trackback/id/tr984491099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása