AikiMag

Az Aikido Magazin

Edzőtábor-ajánló: Bodo Rödel, 5. dan aikikai

2013. május 08. 11:22 - Csák Gergely

Mégiscsak, ki ez a Bodo Rödel?

 

Gyógypedagógus diplomát szerzett, a fejlődéspszichológia doktora. Magáról azt írta az oldalán:

"1987-ben kezdtem el aikidózni. Többek között Asai, Tamura, Tada és Ikeda Sensei edzőtáboraiba jártam sokáig.

1993-ben ismertem meg Christian Tissier-t, azóta az ő tanításait követem.

Körülbelül 12 évig hetenet utaztam Párizsba, hogy a "Cercle Tissier-ben" gyakorolhassak. Ugyanakkor résztvettem Christian Tissier, Yamaguchi, Endo és Yasuno Sensei táborain is. Hogy még jobban elmélyítsem a tudásomat, egy alkalommal fél évet töltöttem Párizsban, csak hogy Christain Tissier edzésein aikidózhassak. 

Manapság a tanítványaimmal együtt járok Tissier sensei szemináriumaira, mivel folyamatosan tanulni szeretnék. Tanárként is állandóan fejlődnöm kell. "

 

Vizsgák

  • 2000-ben 3. Dan Aikikai, 2004-ben 4. Dan Aikikai, vizsgáztató: Christian Tissier Shihan
  • 2010-ben terjesztették fel az 5. Dan Aikikai-ra.

 

Oktatói tevékenység

 

Nu, ez az ember tart edzőtábort hamarosan. íme, a részletek:

Helyszín: 1134 Budapest, Tüzér u. 56. BHSE Küzdősport Centrum

Időpontok:

Szombat: 10:00-12:30; 15:00-17:00

Vasárnap: 10:00-12:30

Díjak: AIKIDOFRIENDS TAGSÁGI KÁRTYÁVAL RENDELKEZŐKNEK INGYENES!

Teljes tábor: 7500Ft; 1 Edzés: 3500Ft; További információk: www.aikidofriends.com

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aikimag.blog.hu/api/trackback/id/tr295286145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása