AikiMag

Az Aikido Magazin

Jóga, mint bemelegítés az aikidóhoz

2013. április 03. 12:59 - ZalaváriNoémi

"Mostanában írtam egy blogot “Hogyan kezeltem a hátfájásom" címmel. Sok bejegyzést összegyűjtöttem másoktól, akik hátfájás problémával küzdenek, néhányan leírták saját tapasztalataikat, néhányan kérdeztek. Egy olvasó kérte, hogy magyarázzam el részletesebben, milyen jógagyakorlatokat csinálok. Elgondolkoztam erről, és úgy gondoltam egy videó lenne a legjobb módja annak bemutatására, hogy mely jógagyakorlatokat kevertük bele az aikido gyakorlásába az én kis dojómban. Szóval, itt van a videó, ami megmutatja azokat a jógagyakorlatokat, amelyeket az aikidóra való bemelegítésnél elvégzünk."

Stanley Pranin: Yoga Warmups for Aikido

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aikimag.blog.hu/api/trackback/id/tr195190567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása